luni, 20 august 2012

TPU - culegere de intrebari cretine. Partea a doua.

A inceput din nou saptamana si noi trebuie sa ne tinem de promisiunea facuta. Ora 18:00, un nou articol. Dar din pacate pentru mine si banuiesc ca si pentru voi, Gabi nu o sa poata publica articole saptamana asta. Asa ca eu am sa incerc sa pun cate un articol zilnic. Sa vedem cum o sa ma descurc.
Pentru ca de mult timp am dorit sa vad o continuare pentru TPU, am decis sa o fac eu, daca tot am ramas singur sa-mi fac de cap. Asa ca sa incepem:


  • Buna! am un iubit, si l-am intrebat daca ma iubeste si el a zis ca inca nu, eu trebuie sa il fac sa ma iubeasca. ce as putea sa ii fac? suntem impreuna de o saptamana.
  • In primul rand, cati are are copila asta? Nu are nici un habar cu ce se mananca dragostea. Cred ca a fost o dragoste daia de genul:
    Uite un tip pe strada:
    - Vreau sa fi iubitul meu.
    - Ok.
    - Si cum te cheama?

  • Ce aveti cu Fuego? lasati-l in pace... ce v-a facut el voua? lasati-l in pace ce v-a facut el vouaaa :(
  • Doar o psihoza aleatoare a unei persoane ce e indragostita de Fuego, care aparent stie ca numele lui se scrie cu litera mare, dar nu a auzit ca si la inceputul celortate propozitii din fraza se face la fel. Oricum, ce mai conteaza, atata timp cat lumea are ceva cu Fuego. Tot se iau oamenii de Fuego. Da-o incolo de treaba, nu se mai poate asa. Lasati-l ma oameni buni in pace pe Fuego, ce aveti cu el?

  • Hey am o intrebare mai ciudata. Deci daca te cantaresti dupa aia te duci faci treaba mare vi si te cantaresti a 2-a oara vei fi mai usor ca prima oara nu?
    Funda pentru cel mai bun raspuns!
  • Adevarata intrebare existentiala. Omul asta care a pus intrebarea asta trebuie sa fie un geniu in filozofie. Deci, pentru ca niciodata o propozitie nu se incepe cu deci, DECI eu nu stiu cum am putut sa dorm pana acum. Deci trebuie neaparat sa aflu raspunsul la intrebarea asta. Are sau nu rahatul greutate? Deci acum nu o sa mai pot sa dorm la noapte, sigur o sa stau sa ma gandesc la asta.

  • Buna! Am o mare problema, cred ca prietena mea este vampir, a zis ca vrea sa ma suga...
  • Sigur ai o mare problma copile, daca tu crezi ca ea e vampir... Totusi e mai bine decat sa se creada ea, atunci era si mai grav. Asta imi aduce aminte de un prieten care a vorbit cu o fata si a aflat despre ea ca e vampir si mai are si un prieten druid, deci tu copile sigur ai o mare problema, dar nu la fel de mare. Apropo, cati ani ai tu? Mos craciun inca mai exista? Ca sa imi dai si eu seama cun naiba crezi tu ca aia e vampir. Si, in cazul in care exista, cum naiba ai tu o asemenea prietena, e cel putin legal?

  • Buna,am 13 ani eu m-am intalnit cu 2 gemeni care vor sa facem sex odata am refuzat si m-au batut acum nu stiu ce sa fac. Sunt frumosi si bogati si as vrea sa o fac
  • Mda... cred ca ne-a parasit inteligenta de pe plantea asta. Ce poti cere de la ea? Da' tu fetita, nu ai si tu parinti? Ce ai facut cand ai vazut ca aia te-au luat la bataie? Binenteles, asta e noua moda de a cuceri o fata. Ii dai doi pumni si ce romantic o sa fie pentru ea, o sa cada direct in bratele tale. Acum pentru numele aluia de sus, NU FACETI ASTA. E doar o gluma. Repet NU FACETI ASTA. Acum de unde stiu eu ca nu o sa vina un pustan ce doreste sa isi "procure" o iubite si se gandeste si el sa aplice tehnica asta.



Cam asta a fost pe ziua de azi. Un pic cam scurt, stiu. Dar a trebuit sa ma grabesc ca am aflat cam tarziu ca articolul pentur seara asta nu e gata. Acum am mai aflat ca am sa pregatesc articolele pentru urmatoarele 2-3 saptamani singur, asa ca va anunt de acum sa am sa mai reduc frecventa pesturilor. Asa ca ne mai auzitm pe aici maine sau poate ziua de dupa. ;)

Salutari! Nutu2000

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu