marți, 14 august 2012

Cele mai amuzante denumiri de localitati - partea a doua!

 Dupa cum bine stiti din articolul precedent, Nutu a promis ca vom incerca sa va aducem cate un articol in fiecare zi cu exceptia zilelor de sambata respectiv duminica.Ce nu a mentionat acesta este ca articolele vor fi postate in jurul orei 18 cu o intarziere de maxim cateva zeci de ore in functie de gradul de lene pe care il prezentam in zilele respective.Din moment ce am lamurit aceste aspecte eu zic sa intram in paine.Noul articol, dupa cum sugereaza si titlul, este o continuare a articolului precedent.
   Norocoasa localitate ce incepe lista este....

Măciuca (Vâlcea) - Nu va ganditi la prostii.Maciuca este doar un instrument foarte util in cazul in care iti intra hotul in curte.Varianta populara a batei de baseball a americanilor.Varianta populara a mingii de basseball o reprezinta de obicei capatana sau spinarea hotului.
Căcăcioasa (Vâlcea) - Daca ati citit si primul articol despre nume trasnite de localitati,atunci probabil v-ati gandit ca ar trebuii sa le facem cunostinta locuitorilor din Cacacioasa cu locuitorii din Buda.Cu siguranta ca ar fi indispensabili unii pentru altii.
Stâlpu (Buzau) - In cazul in care nu ati mai vazut sau nu stiti ce este un stalp,aceasta localitate este ideala pentru a va satisface curiozitatea.
Boldu (Buzau) - Un bold...ce poti spune despre un bold?
Muereasca (Valcea) - Destinatia perfecta in caz ca vrei sa dai la...peste.Cui nu-i place pescuitul?
Lungeşti (Valcea) - Localitate vecina cu Maciuca.Multi oameni fac naveta Lungesti-Maciuca.
Mădulari (Valcea) - Preturile sunt la fel de ridicate ca si in Sculeni datorita numarului ridicat de femei ce cauta sa se mute in aceasta comuna.
Afumaţi (Ilfov) - Sunca si alte chestii afumate sunt la tot pasul.
Toporu (Giurgiu) - Aceasi poveste ca si la stalp.Care nu stiti cum atata un topor?

Băicoi (Prahova) - Strigatura asta o puteti auzi si pe ulitele satului.Asa se alinta oamenii intre ei.
Labasint (Arad) - Nu intrati in padure.S-au gasit urme de laba...de urs.
Însurăţei (Brăila) - Casa de piatra si copii din caramida.
Beliş (Cluj) - Cine nu stie cum arata un...aaa..sa spunem doar ca minorii nu au voie in localitate.
Teţcoiu (Dâmboviţa) - A doua parte a numelui imi suna cunoscut,dar cuvantul in sine habar nu am ce inseamna.
Vârtescoiu (Vrancea)-Multe rude ale celor din Teţcoiu locuiesc in aceasta localitate.
Fututa-Nu pot spune judetul in care se afla.Am incercat sa caut pe Google dar nici nu va imaginati ce rezultate...speciale am gasit.
 Sper ca v-au placut .Dupa cum stiti data trecuta am plecat in aventura pentru a vizita localitatea Fierbinti,insa acum plec spre o destinatie chiar mai misterioasa....Fututa.Ma indrept spre aceste meleaguri cu nume sugestieve doar pentru a afle in ce judet se afla.Cand ma intorc de pe acolo am sa va povestesc ce minunatii am intalnit pe drum...asta daca nu raman blocat in cine stie ce coclauri.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu