vineri, 27 iulie 2012

Dictionar de mess

Revenind cu inca un articol pe tema Messenge, am sa va prezint un "dictionar" de status-uri. Cum spuneam in articolul precedent mess-ul e printre cele mai tari inventii de pe net, asa ca a primit destul de multa atenti din partea multor persoane mai inventive si cu mintea mai "zburdalnica". Asa ca asta e dictionarul promis:


RURAL:
  • In prispa (online)
  • Sunt la prashit lol / (busy)
  • Plecat la oras (stepped out)
  • Imi bat nevasta (be right back)
  • Iesit la poarta (not at my desk)
  • Mi-am luat mobil (on the phone)
  • Sunt cu vicleshug (invisible to everyone)
  • Doborat de bautura (offline)
MOLDOVA:
  • Cari dai o beri? (online)
  • Biau (busy)
  • Biau di rup la ``Mat`` (stepped out)
  • Suntiem la chioshc…sa biem (be right back)
  • Sunt sub masa/ dupi casa (not at my desk)
  • Cari dai beeep cu secret ai? (on the phone)
  • Citesc eticheti/ Ma doari capu' (invisible to everyone)
  • Coma alcoolica (offline)
MANELISTI:
  • Pe turbosistem (available)
  • Numar bani (busy)
  • la Miss Piranda (stepped out)
  • Intorc caseta si vin (be right back)
  • Imi astept dedicatia pe Taraf (not at my desk)
  • Ascult muzica la telefon (on the phone)
  • Dusmanii pandeste (invisible to everyone)
  • Plang si blestem (offline)
EMO
  • True (online)
  • Mananc si plang (busy)
  • On the roof (stepped out)
  • Cumpar lame (be right back)
  • Probez noile insigne (not at my desk)
  • Nu am chef sa vorbesc cu nimeni (on the phone)
  • Wishful thinking (invisible to everyone)
  • Cadeeeee ! Emo down. (offline)
POLITIENESC
  • Raportez (online)
  • Fac proces verbal (busy)
  • Trecut la rutiera (stepped out)
  • Il bat p-asta si vin (be right back)
  • Duc plicu' acasa (not at my desk)
  • Scuze sefu', nu stiam! Gata, l-am iertat... (on the phone)
  • La biblioteca (invisible to everyone)
  • Cazut la datorie (offline)
ECUMENIC
  • Spovediti-va! (online)
  • Bag matanii/ Trag clopotul (busy)
  • Dupa anafura sau inmormantare (stepped out)
  • Degust impartasania (be right back)
  • La nunti/botezuri/cumetrii (not at my desk)
  • Bat toaca, da buzzz! (on the phone)
  • Imbracat civil (invisible to everyone)
  • Sunt la mama dracu' (offline)
Ei, sper ca v-a placut. Stiu ca mie mi-a placut. Acum ca sa nu fiu nesimtit si sa nu fic acuza de furt intelectual cum fac marii nostri politicieni, am sa pun aici si sursa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu