joi, 26 iulie 2012

Cele mai stupide legi pe care le-ai auzit

In continuare voi prezenta cateva din legile ce se afla pe lista celor de la Ziare.com.

In America:

  • Este ilegal sa imbatati un peste.
  • In Clinton, Ohio, poti fi amendat daca stai rezemat de o cladire publica. 
  • Nu te poti uita la un elan in timp ce esti in avion.
  • Este ilegal sa dai bauturi alcoolice unui elan.
  • Este o infractiune sa impingi un elan dintr-un avion in miscare.
  • Cred ca americanii astia au ceva cu elanii. Poate ii venereaza si ei cum fac indienii cu vacile...
  • A fost introdusa o noua lege care ii obliga pe criminali sa-si notifice victimele inaintea infractiunii, oral sau in scris pentru a explica natura acesteia.
  • Aparent americanii incurajeaza actele ilegale, in postul anterior am vazut ca incurajeaza oamenii sa plateasca taxe pe veniturile ilegale, iar acum vedem ca ii obliga pe criminali sa isi anunte victimele in prealabil ca vor fi atacate. Cred ca e totusi mai civilizat sa stii si tu cand o sa vina cineva la noapte peste tine in casa sa te violeze sau, mai rau, sa te omoare.
  • Este ilegal sa porti o mustata falsa care poate provoaca rasete in biserica.
  • Ma intreb de ce ar purta cineva asa ceva in primul rand? Si de unde stiu eu ca vecinul meu cand o sa-mi vada mustata mea o sa moare de ras in biserica
  • Este ilegal ca magarii sa doarma in cada.
  • Imi pare rau mai Georgica, dar in seara asta nu mai dormi in cada. Stiu ca-ti place si ca e tare confortabil, doar cada e asa spatioasa si moale ca un fulg de nea, dar nu se mai poate sa dormi acolo. Ce ne facem daca vine un criminal pe timp de noapte neanuntat si suna la politie ca a gasit un magar in cada victimei? Ne luam amenda daca o mai tinem asa
  • Este ilegal sa te plimbi cu bicicleta intr-o piscina.
  • Si eu care voiam sa vad cum se simte un astronaut cand se pliba cu bicicleta prin spatiu
  • In Los Angeles, este o infractiune sa lingi o broasca.
  • Serios? Deci nu am voie sa lingi nici macar broastele care nu sunt halucinogene?
  • In Hawaii este ilegal sa-ti introduci monezi in propria ureche.
  • Parca si vad cum incercat toti turisti inainte sa se dea legea asta sa isi bage banii in urechi. Ma intreb cum mai ascund ei acum banii daca nu au voie sa si-i bage in propria ureche? Aaa, stiu! Ii ascund in urechile altora. Isi iau un tovars de drum si isi infig unul altuia monezile in urechi
Toate astea au fost cateva legi, din prima parte a artocolului menit sa contina 100 dintre cele mai stupide legi facute vreodata.
In cazul in care gasiti si restul articolelor sa le punteti, va rog frumos, intr-un comentariu ca sa pot sa ma delectez si eu si poate sa fac un update la postare.
Sursa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu