joi, 26 iulie 2012

TPU-Culegere de intrebari cretine.

Cu ceva timp in urma mi-am facut cont pe TPU. Daca nu stiaţi deja, TPU sau Toţi Pentru Unul este cea mai mare comunitate de întrebări şi răspunsuri din ţara. Un fel de Yahoo Answers varianta romaneasca. Ma asteptam bineinteles sa gasesc intrebari rationale si raspunsuri la fel, insa nimic nu mai este cea ce pare.
Cea ce am gasit a reusit in acelasi timp sa ma amuze, sa ma intristeze si sa-mi puna la pamant optimismul in legatura cu generatia tanara. Fiindca, posibil sa nu ma credeti pe cuvant, in continuare voi da cateva exemple mai mult decat concludente.
Incepem in forta cu intrebarea unei pustoaice.
  1. "Buna. imi e cam jena, dar pot ramane gravida dupa sex oral? dupa parerea mea poti sa ramai insarcinata numai daca penisul intra in vagin. nu? va rog mult de tot ajutati-ma."
  2. Deci copila asta abia daca are cele mai mici indici despre cum functioneaza corpul uman si totusi s-a pus deja pe treaba facand lucruri pe care le fac adultii. Nu credeti ca este posibil ca cineva sa intrebe asa ceva? Atunci apasati aici. Voi continua sa pun linkuri si la urmatoarele intrebari pentru a convinge toti scepticii.

  3. Am 12 ani impliniti de curand si as vrea sa am o iubita dar nu stiu cum sa imi procur una."
  4. Nu numai ca pustiu este prea mic (cel putin dupa logica mea) pentru a avea o iubita, dar posibil sa fie si fiul unui mare investitor sau magnat ce crede ca o iubita este doar un "produs" ce poate fi "procurat". Cine stie? Poate dupa mintea lui se fac comenzi in avans pe internet cu livrare la domiciliu. Pentru intrebare apasati aici.

  5. "Pe mine am plac multe fete dar eo nu plac nici una imi spuneti cum sa scpa de ele?"
  6. Ce pot spune? Un viitor geniu al limbii romane. Daca ar fi sa-i dau in raspuns in aceasi maniera in care a fost scrisa intrebarea, cred ca ar suna cam asa: Poat pe tine et plac multe fete da et tne nu te place scrsul inteligibil" Link-ul aici.

  7. "Este adevarat ca din cauza sexului la 15 ani poate aparea celulita?"
  8. Nu pot spune cu siguranta daca sexul provoaca aparitia celulutei. Ce stiu in sigur este ca sexul la 15 ani provoaca de multe ori adolescenti ratati si copii nedoriti.

  9. “Cine credeti ca ar fi mai potrivita? Alexandra(1,38cm), Bianca(1,39cm), Mihaela(1,36cm), Ana(1,38cm), Claudia (1,40cm). Eu am 1,41cm, cine credeti ca ar fi mai potrivita?”
  10. Inaltimea indica faptul ca baietasul asta nu poate fi mai mare de clasa a IV-a, insa pana si eu trebuie sa admit ca a investit multa munca in alegerea unei prietene, dat fiind faptul ca si-a masurat toate colegele.

  11. “Omul este dragoste. Dragostea este om?
  12. Si imediat vine si raspunsul dat de un utilizator al site-ului.... "Tu esti prost. Prostul esti tu?"

  13. “Salut,TPU.Eu prietenesc cu o prietena foarte bine, iar noua amindurora ne plac filmurile anime.Stiti,vreau sa am cu ea relatii de dragoste,dar imi e frica sa pierd prietenia,adica probabil greu ma intelegeti,dar cred ca stiti ca dragostea are si un sfirsit pina la urma,iar imi e frica ca daca ne vom desparti si vom ramine prieteni, eu no voi avea acele sentimente pe care le-am avut. Poate imi spuneti ce sa fac.”
  14. Mai nou lumea "prieteneste" si se uita la "filmuri", ca deh...asa-i la moda.

  15. “De ce nu a vrut EA sa fie iubita mea?
  16. Poate findca EA este firma de jocuri. Sau poate fiindca TU esti P E N I B I L.

  17. “Buna! o intrebare:e ceva rau in a fi virgina la 22 d ani?”
  18. Raspunsul unui utilizator: "Mai degraba e un miracol". Total de acord cu acesta tinand cont de intrebarile cu tema sexuala de mai sus.

  19. “Care pot fi urmarile unui act sexual dintre 2 lesbiene? Pot ramine insarcinate? Sau este nevoie de sperma penisului?”
  20. Asta este dincolo de orice limita imaginabila a prostiei. Intrebarea asta m-a lasat absolut fara cuvinte, fiind pur si simplu prea uimit de nivelul de prostie al unui om.

  21. “Am presiunea erectiei foarte mare, iar cand ma masturbez dau pe perete care e la aprox 2 metri de mine. cum imi pot micsora presiunea erectiei?”
  22. Intrebarea asta a fost pusa de: a)Un elefant; b)Un cal; c)Un om-robinet; Va las pe voi sa decideti.

  23. “Sall, fetelor de la mine din clasa nu le plac de mine din cauza ca sunt cam gras. Am 11 ani si am 81km, cum sa slabesc la 55km in minim ”o luna”? Fara ace pentru ca nu prea imi plac intepaturile.”
  24. Nu,nu. Ati citit bine. Copilu' are 81 de Km si vrea sa ajunga la 51 de Km. O fi vreun pui de autostrada din Gemania, Franta sau orice alta tara care nu e Romania.

  25. “Cum pot stie daca n-am ramas insarcinata dupa un contact sexual de 1 saptamana in urma?”
  26. Tu nu "stie" nici sa scrii. De cunostinte in domeniul anatomiei nici nu mai vorbesc.

  27. “Am 12 ani şi am gagic de 15. Cum fac să fie mort dupe mine?”
  28. Impusca-l, leaga-l cu o funie si apoi taraste-l prin fata blocului. Asa o sa fie mort si dupa tine. Glumesc! Spune-le parintilor si or sa-ti explice ei cum cu o mama de bataie.

  29. “Este adevarat ca masturbarea provoaca pierderea neuronilor? Sunt baiat!”
  30. Da. In cazul tau este adevarat si din pacate si ireversibil.


Acestea sunt doar cateva din minunatele intrebari pe care puteti sa le gasiti pe TPU. P.S.:In cazul in care link-urile nu duc la pagina dorita atunci, cel mai probabil, cel ce a pus intrebarea a realizat cat de stupid a fost si a sters-o.

10 comentarii: