vineri, 27 iulie 2012

Status-uri si nu prea

Ok, inca o zi... cred ca se cuvine sa mai pun inca un articol. Bun... cam asta a fost primul gand cand am deschis calculatorul. Dar ce sa pun? Nu am nici o idee? Asa ca am inceput sa caut pe net... am gasit mai multe "chestii" dar am sa inceput cu ultima: Yahoo! Messenger. E cel mai tare lucru inventat, nu-i asa? Daca tot e cea mai tare chesti de pe tot internetul (da e mai tare chiar si decat FaceBook, dar asta doar atunci cand vrei sa vorbesti cu cineva si ultimul lucru pe care vrei e sa sa-i auzi vocea la telefon), am decis sa caut pe net cateva mesaje cu status-uri haioase. Asa ca iata-le:


  • Acum am treaba, mai tarziu sunt tot ocupata, dupa ies in oras, cand ma intorc n-am timp...
  • DND fac baitza in caditza!
  • DND ma bate mama!
  • DND il iau la bataie pe adrian prietenul meu imaginar!
  • DND sortez nisip!
  • DND nu-mi deranja messu!
  • Ma balacesc DND ca te stropesc!
  • Nu pot sa vorbesc acum, am mancat ceapa
  • Don't abuse the BUZZ !!!
  • Tara are nevoie de mine asa ca DND !
  • DND Not At My Mouse !
  • DND mama la calculator nu dati BUZZ ca se sperie !
  • DND dau gainile cu ruj!
  • Va rog sa nu va deranjati sa ma deranjati e prea mare deranjul sa fiu deranjata! 
  • Taci in liniste
  • Dorm ca un ingerash. Nu deranjati ca dati de dracu` !
  • Cauta-ma in vis... DND ! 
  • Ma bronzez la lumanare
  • DND ma impusc prin spanzurare cu scanul electric DND
  • Ti se pare.. nu sunt aici !
  • ][)) ][\][ ][)) nu da click aici ca musca !
  • D!N!D , ma dau cu sania in congelator
  • ][)) ][\][ ][)) adica Dute Naibii Dobitocule !
Mai da' ocupati mai sunt oamenii din ziua de azi... Cred ca ajunge atat DND pentru o zi. Cei ce vor sa vada mai multe aveti sursa.

  • Asa pisica ti cainele ocupat peste 20 soareci de lup secunde canar un arici idiot. Acum citeste fara animale!
  • M-ai luat in brate. M-ai strans cat ai putut. Mi-ai dezgolit partea de sus si ti-ai pus buzele tale. Doamne, bine ca sunt doar o sticla de Cola!
  • Ce inseamna sarutul: pe mana = te ador; pe obraz =sa fim prieteni; pe gat = te doresc; pe buze = te iubesc; oriunde altundeva… sa nu ne lasam dusi de val!
  • De ce femeile sunt ca si calculatoarele: nimeni nu le intelege, toate greselile tale sunt salvate in memorie, toti banii tai se duc pe accesorii pentru ele.
  • De ce barbatii sunt ca si calculatoarele: sunt fara ajutor cand sunt aprinsi; au multe idei, dar nu stiu ce sa faca cu ele; imediat ce iti alegi unul, un model mai bun apare pe piata.
  • De ce pisicile sunt mai bune ca barbatii: nu te enervezi cand incep sa umble dupa pasarici.
  • Fetele sunt ca telefoanele. Ne place sa fim tinute pe palma si sa ni se vorbeasca , dar daca apesi pe butonul gresit, ne deconectam.
  • Accepti sa-mi fii partener de SMS, la mesaje naspa, dar si faine, in mesaje sms, dar si cand semnalul este slab, pana cand liniutele de la baterie ne vor desparti?
  • In lumea asta exista 2 tipuri de personae: EU si persone care si-ar dori sa fie ca mine!
  • Trei maimute au scapat de la zoo. Una a fost prinsa uitandu-se la TV, alta jucand fotbal, iar a treia citeste acest mesaj!
  • Sunt intr-o clinica de dezintoxicare a dependentilor de mesaje. Orice mesaj de incurajare e binevenit.
  • Viata e ca hartia igienica: lunga si folositoare.
  • Nu stiu ce sa-ti fac, sa te musc, sa te sug, sa te ling de sus pana jos sau sa te impart cu prietenii …. inghetata Delta.
  • Ce prezenta! Ce inteligenta! Cat farmec! Si ce ochi frumosi! Dar am vorbit destul despre mine! Tu ce mai faci?
Sper ca restul "status-urilor" (intre ghilimele deoarece sunt si nu prea sunt status-uri) v-au mai readus un pic zametul pe fata dupa depresia care e posibil sa o fi avut dupa ce ati realizat cat de ocupati sunt prieteni dumneavoastra majoritatea timpului, asta doar in cazul in care aveti prieteni... luati exemplul meu, cand deschid mess-ul nu e nimeni care sa sa aiba DND la status... e posibil sa fie si din cauza ca nu am pe nimeni in lista, dar asta banuiesc ca e doar o coincidenta. Pentru a va delecta in continuare si pentru a nu arunca cu cepe in mine, dau vina pe altii spunandu-va ca ultimele mesajele (cred ca asta ar fi un nume mai potrivit pentru ele) sunt luate chiar de aici.
Va rogam frumos, daca stiti un mesaj care e mult prea "tare" sa nu il impartasiti si cu restul lumii, lasati-ne un coment. O sa fac un update la articol sa pun si mesajele voastre. Am mai aprecia tare mult si un like/share pe facebook sau orice alta retea de socializare (twitter, G+...) sau un simplu "hei, colga. Am gasit un blog haios, intra si tu sa vezi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu